BrunfelsiaStyle Blog

BrunfelsiaStyle Blog

luni, 20 august 2012

Saptamana trecuta mi-am creat o vestimentatie unica si dupa bunul meu plac. Nu as fi crezut ca o sa imi iasa dar cu putin ajutor si rabdare am reusit!


































Pantalonii scurti imi sunt cei mai dragi ! Sunt putin largi , comozi si eleganti. Intr-un cuvant sunt perfecti si imi plac la nebunie.
Bluza cu maneca scurta tranparenta am creat-o foarte usor. Este o bluza cu maneca scurta unicolora, larga si vaporoasa.
Deoarece accesoriile sunt foarte importante am creat o bratara papion minunata!!! Enjoy !!!

Un comentariu:

Daniela Macsim spunea...

Buna,

Te astept sa te inscrii la primul giveaway de pe blogul meu. Sunt trei premii puse in joc!

Pentru mai multe informatii viziteaza:
http://clothesabcs.blogspot.ro/2012/09/primul-giveaway-fashionshoppinggossip.html

Succes!